Gebouw en omgeving:

Ons scoutinggebouw staat in een bosrijke omgeving van Dongen. Het heeft twee verdiepingen.

Op de begane grond zijn 4 lokalen gevestigd, 2 invalidetoiletten met wastafel en douche, 2 douchegelegenheden met aparte douchecabines, een toiletruimte met 5 toiletten en een zeer ruime keuken.

Op de eerste verdieping is een grote vergaderruimte met keuken beschikbaar voor verhuur. Er is boven ook een toiletgroep aanwezig.

De buitenplaats is geschikte voor kleine spellen en heeft een omheinde kampvuurkuil. Aan de zijkant is er een klein terras met een lager geleden grasveld.

Het gebouw van Scouting De Stormvogels ligt in een bosrijke omgeving met een trimbaan, een zandverstuiving (De Bergen) en een park met kanovijver in de directe omgeving. De Bergen is voorzien van asfaltpaden en heeft diverse speelgelegenheden. Naast het gebouw ligt het zwembad ‘De Vennen’.

Het centrum van Dongen ligt op 15 minuten loopafstand. In de iets verdere omgeving liggen de steden Breda en Tilburg.

De Efteling en de Beekse Bergen zijn vanuit ons goed bereikbaar; de Efteling ligt zelfs op fietsafstand.

Gebouw en omgeving: