Activiteiten:

Alle activiteiten sluiten aan op de spelvisie van Scouting Nederland, waar nodig aangepast aan het niveau van onze leden.
Bij het maken van het programma wordt rekening gehouden met de jaarlijks terugkerende thema’s, zoals:

Pasen, Sinterklaas en Kerstmis en met wat de seizoenen ons bieden.

Activiteiten:

Pasen, Sinterklaas en Kerstmis en met wat de seizoenen ons bieden.

Draaidagen

De Stormvogels komen om de week op zaterdagmiddag samen. De draaidagen van alle speltakken starten om 13.00 uur en duren tot 16.00 uur in ons clubgebouw aan de Oude Baan 99h in Dongen.

Kamp

Eén keer per jaar, in het Hemelvaartweekend, gaan we met z'n allen op kamp. We gaan naar een kampterrein elders in de omgeving of we verblijven op ons eigen terrein. Tijdens kamp slapen we in tenten en eten we buiten. We beleven allerlei spannende avonturen in een themaverhaal. Het is ieder jaar een geweldige gebeurtenis waar nog lang over nagepraat wordt.

Andere activiteiten

Ieder jaar organiseren we De Stormvogeldag, een bijzondere draaidag om de opening van het nieuwe scoutingseizoen te vieren. Soms organiseren de speltakken een eigen weekendje met overnachting. We werken samen met reguliere scoutinggroepen uit de regio tijdens aparte programma’s. Ook helpen we mee aan de lokale Dodenherdenking op 4 mei.

Draaidagen

Kamp