Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_wp_footnotes_kses_init' not found or invalid function name in /home/k1520/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 308

Doelgroep – Scouting de Stormvogels
Scouting de Stormvogels is een scoutinggroep met als doelgroep mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking. Onze scouts worden leden genoemd.

Ons doel is het aanbieden van een aangepaste vrijetijdsbesteding gebaseerd op het scoutingspel voor mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking in Dongen en omgeving.

Ons uitgangspunt is dat ieder lid op zijn of haar manier een positieve bijdrage kan leveren aan de groep en de activiteiten. We vinden samenspel erg belangrijk en kijken graag naar de mogelijkheden van het lid.

Binnen de Stormvogels zijn er vier speltakken. Iedere speltak heeft zijn eigen aanbod gebaseerd op de mogelijkheden en interesses van onze scouts. De verdeling in de speltakken staat hier beschreven.

Het motto van Scouting De Stormvogels is :

“Samen met de ander je eigen mogelijkheden ten volle benutten, samen genieten en samen beleven.”.

Het motto van Scouting De Stormvogels is :