Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_wp_footnotes_kses_init' not found or invalid function name in /home/k1520/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 308

Vrijwilligerswerk – Scouting de Stormvogels
Naast nieuwe leiding zijn we ook altijd op zoek naar andere enthousiaste vrijwilligers die ons willen helpen!

Dus wil je liever op een andere manier en/of op andere momenten bij De Stormvogels betrokken zijn?

Dat kan ook!

Samen met onze andere vrijwilligers wat klussen oppakken in en om ons gebouw is heel gezellig en je helpt er onze groep ook nog eens heel erg mee!

Je kunt bijvoorbeeld klus- en onderhoudvrijwilliger worden, het groen op het terrein bijhouden of je aansluiten bij de gezellige schoonmaakvrijwilligers die één keer per 5-6 weken het gebouw poetsen.

Er is dus altijd wel iets te doen bij Scouting De Stormvogels.

Neem eens contact met ons op om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen!

Scouting de Stormvogels hanteert een beleid m.b.t. sociale veiligheid, waaronder een aanstellingsbeleid voor vrijwilligers. Lees hier meer daarover.

Dat kan ook!

Er is dus altijd wel iets te doen bij Scouting De Stormvogels.

Neem eens contact met ons op om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen!