Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_wp_footnotes_kses_init' not found or invalid function name in /home/k1520/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 308

Vrienden – Scouting de Stormvogels

Draagt u onze groep een warm hart toe?

Wilt u ons helpen om ook in de toekomst te kunnen blijven doen, wat we nu doen?

Vrienden van Scouting de Stormvogels zijn vrienden die ons financieel willen ondersteunen.

Mensen die graag iets over hebben voor de medemens maar het zelf vaak te druk hebben om bijvoorbeeld actief bezig te zijn als vrijwilliger. Of wellicht al druk zijn als vrijwilliger elders, maar toch iets voor de Stormvogels willen betekenen? Bent u zo iemand? Word dan Vriend van Scouting de Stormvogels.

Wat wij u als vriend vragen is een donatie van € 50,- per jaar. Dat is nog geen euro per week!!!

Als tegenprestatie geven wij u:
• Voldoening van het sponsoren van een geweldige groep scouts en hun vrijwilligers.
• Een enthousiaste groep leden en vrijwilligers die lekker door kunnen gaan met hetgeen ze graag doen op de zaterdagmiddag in een goed onderhouden gebouw.
• U krijgt een aantal maal per jaar onze digitale nieuwsbrief met daarin alle nieuwtjes over Scouting de Stormvogels.
• Een jaarlijks bedankmoment, waar we onze waardering persoonlijk laten blijken.

Wilt u meer weten of zich aanmelden als Vriend van Scouting De Stormvogels?

Vul dan hier onder uw gegevens in.

Draagt u onze groep een warm hart toe?

Wilt u ons helpen om ook in de toekomst te kunnen blijven doen, wat we nu doen?

Als tegenprestatie geven wij u:

Wilt u meer weten of zich aanmelden als Vriend van Scouting De Stormvogels?

Vul dan hier onder uw gegevens in.