Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_wp_footnotes_kses_init' not found or invalid function name in /home/k1520/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 308

Donatie – Scouting de Stormvogels

Wilt u ons steunen en doet u liever een eenmalige bijdrage?

Het doet ons goed om te merken dat zoveel mensen ons een warm hart toedragen.
Sommigen dragen een steentje bij met spullen of een helpende hand, anderen willen graag op financieel gebied bijdragen. Dit kan via ‘Vrienden van de Stormvogels’, via ‘SponsorKliks’, en nu ook via onze QR-code.
U kunt heel makkelijk en snel de QR-code die hier naast staat scannen met uw telefoon (gebruik daarvoor de camera-app) en zelf bepalen voor welk bedrag u ons wilt sponsoren.
Wij, maar zeker onze scouts, zijn u hiervoor erg dankbaar!

Lukt het scannen van de code niet? Klik dan op de QR-code om doorgestuurd te worden naar de juiste website!

Wilt u ons steunen en doet u liever een eenmalige bijdrage?

Het doet ons goed om te merken dat zoveel mensen ons een warm hart toedragen.
bijdragen. Dit kan via ‘Vrienden van de Stormvogels’, via ‘SponsorKliks’, en nu ook via een betaalverzoek.
U kunt op deze link klikken en vervolgens zelf bepalen voor welk bedrag u ons wilt sponsoren.
Wij, maar zeker onze scouts, zijn u hiervoor erg dankbaar!