Wil je Stormvogels ook GRATIS sponsoren? Lees hieronder dan verder!

Met SponsorKliks kan je een financiële bijdrage leveren aan onze scouting, zonder dat het jou een cent extra kost!

Bestel bijvoorbeeld een pizza via Thuisbezorgd en Scouting de Stormvogels ontvangt hiervoor geld in de clubkas.
Er zijn honderden webwinkels aangesloten bij SponsorKliks, van kledingwinkels tot woonwinkels, sportzaken, elektronica en telecom winkels, drogisterijen, hotels, vele bekende winkelketens  en nog veel meer, dus jouw favoriete webwinkel (b.v. Bol.com, Coolblue of Expedia) zit er zeker bij! Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan naar onze groep.

En nogmaals, het kost je niets extra!

Hoe werkt het?

Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.com gedaan wordt. 75% van deze commissie wordt op de bankrekening van de Stormvogels gestort. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.com naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert onze scouting hier direct van!

Let op: geen commissie op boeken
In Nederland geldt per wet een vaste boekenprijs, hierdoor mag GEEN commissie op boeken worden gegeven en daarbij werkt het bovenstaande dus niet!
Je blijft anoniem
Noch SponsorKliks, noch Scouting de Stormvogels weet wie er iets besteld heeft. SponsorKliks weet alleen bij welke webwinkel iets is besteld, voor welk orderbedrag en dat de commissie voor de Stormvogels is bedoeld. Dat weten ze omdat je via SponsorKliks naar de betreffende webwinkel bent gegaan.

Omdat SponsorKliks alleen registreert dat er via SponsorKliks bij bv. Bol.com een bestelling is geplaatst en niet bekend is wie deze bestelling heeft gedaan, is het uitermate belangrijk dat je de bestellingen die je online doet alleen via Sponsorkliks laat lopen. Een rechtstreekse bestelling die je bij Bol.com doet, levert ons dan niets op.

Waarom SponsorKliks?
SponsorKliks is al sinds 2011 actief en wordt door de hoge omzetten die ze leveren bij de meeste winkels in het hoogste commissiesegment geplaatst. Doordat duizenden verenigingen actief deelnemen kunnen ze zeer goede, en regelmatig exclusieve, commissie-afspraken maken met winkels. Door deze schaalvoordelen keert SponsorKliks de hoogste nettocommissie uit in de markt!

Wil je Scouting de Stormvogels ook GRATIS sponsoren? Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via de SponsorKliks-pagina van Scouting de Stormvogels. Dit kan via het klikken op de blauwe link of de banner links op deze pagina. Voor jou een kleine moeite, voor ons zijn het directe inkomsten. Nog makkelijker is het om de Chrome extension van Sponsorkliks te installeren. Je krijgt dan een pop-up als je een aankoop in een webshop wil doen, die bij Sponsorkliks is aangesloten, met de vraag om de bestelling via Sponsorkliks te doen. Op die manier wordt je er altijd automatisch aan herinnerd! Lees hier hoe de Chrome extension geinstalleerd kan worden: Chrome extension Sponsorkliks

Trouwens, op onze homepage vind je links onderin ook een banner van SponsorKliks waarmee je rechtstreeks op de Sponsorkliks-pagina van De Stormvogels terecht komt om je bestelling te doen.

Wil je Stormvogels ook GRATIS sponsoren? Lees hieronder dan verder!

En nogmaals, het kost je niets extra!

Hoe werkt het?

Let op: geen commissie op boeken