Verhuur:

Ons gebouw is te huur voor groepen/personen die op een of andere manier nauw verbonden zijn met onze (doel)groep, andere scoutinggroepen en groepen die met jeugd werken.

Ook scholen die op zoek zijn naar een leuke kamplocatie kunnen bij ons terecht.

Ons gebouw kan ook gehuurd kan worden als externe vergaderruimte of voor een teambuildingsdag.

Het afhuren van ons gebouw voor particuliere of bedrijfsfeesten is helaas niet toegestaan.
Daarnaast verhuren wij het gebouw niet wanneer onze eigen groep een draaidag heeft.

Interesse?

Hieronder vind je de beschikbaarheid van het gebouw:

Verhuur:

Ook scholen die op zoek zijn naar een leuke kamplocatie kunnen bij ons terecht.

Interesse?

Kijk hier voor de beschikbaarheid op onze kalender, of stuur een bericht voor meer info, via de onderstaande knop.